štvrtok 9. marca 2017

Dermacol Hyaluron Wash Cream



Medzi minuloročné novinky značky Dermacol patrí aj Dermacol Hyaluron Wash Cream. Bola som veľmi rada, keď sa moja kozmetická zbierka obohatila o tento kúsok, nakoľko veľmi rada testujem výrobky určené na odličovanie. A ako to nakoniec dopadlo? Potešil či sklamal?


Dermacol Hyaluron Wash Cream je jemný čistiaci krém určený na každodenné odlíčenie a čistenie suchej až jemnej pleti. Šetrne odličuje make-up vrátane očí. Kyselina hyalurónová vypína pleť, aloe vera hydratuje, upokojuje a zvláčňuje. Neobsahuje mydlo a alkohol. Bez parabénov a silikónov. Dermatologicky testované.



Jemný čistiaci krém sa nachádza v plastovej tube o objeme 100 ml. Veľmi sa mi páči jeho dizajn, kombinácia bielej, ružovej a zlatej sa k sebe skvele hodí. Keďže ide o krém, má naozaj krémovú hutnú konzistenciu bielej farby.
Prvá vec, ktorá mi na tomto kréme vadí, je jeho vôňa. Jeho vôňa mi pripomína nejaký veľmi starý krém, ktorý používala kedysi moja babka, jednoducho retro vôňa a tá mi absolútne nesadla :-( 



No dobre, tak s vôňou sme si nesadli, ale aké má výsledky z hľadiska odličovania?
Čistiaci krém sa odporúča aplikovať ráno a večer na tvár, oči, krk a dekolt. Krúživými pohybmi naneste na pleť a následne odstráňte navlhčeným tampónom. Ja ho používam večer na odlíčenie make-upu a postupovala som najskôr podľa popisu na obale. Naniesla som ho na pleť a následne odstránila vlhkým tampónikom. Tento spôsob aplikácie mi ale absolútne nevyhovoval. Tým, že je krém hustý, vytvára na pleti jemne mastnú vrstvu a tampónik po nej kĺzal a dobre pleť neodlíčil. Tento spôsob som teda zavrhla a začala som ho používať na odlíčenie pleti v sprche. Naniesla som ho na vlhkú pleť, krúživými pohybmi som sa snažila pleť odlíčiť a následne som ju zmyla vlažnou vodou. Tento spôsob použitia bol oveľa lepší a aj keď pleť nebola odlíčená na 100%, predsa len tu aspoň nejaký výsledok bol. Keď som si ale následne prebehla pleť i oči micelárkou, nachádzalo sa na nej ešte veľa zvyškov z make-upu.
Aby som ale nebola iba negatívna, tak má aj pozitíva. V očiach vôbec neštípe, pleť nevysušuje, nelepí, pleť je po použití jemná a regenerovaná. 


Z tohto výrobku mám ja osobne pocit, že mu jednoducho niečo chýba, nejaká zložka, ktorá by dokázala make-up lepšie rozpustiť a odlíčiť.
Ja som si s týmto výrobkom žiaľ vôbec nesadla. Nepáči sa mi jeho vôňa, neodličuje dokonale a keďže mám zmiešanú pleť, tak mi nevyhovuje ani jeho krémová konzistencia. Okrem toho tým, že má hutnejšiu krémovú konzistenciu, míňa sa oveľa rýchlejšie ako výrobky s gélovou konzistenciou. Jeho cena sa pohybuje okolo 4 Eur a žiaľ zaradil sa medzi výrobky, po ktorých viac nesiahnem.

A čo vy? Aký výrobok je váš obľúbený na odličovanie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára