streda 14. decembra 2016

Topvet Angel's Kiss - balzam na pery jahoda a jojobový olej


Vždy mám obrovskú radosť, keď vám môžem na mojom blogu predstaviť značku, ktorá v slovenskej blogosfére nie je veľmi rozšírená, ale pozornosť si určite zaslúži. Ide o českú značku Topvet, ktorá má vo svojej ponuke okrem prírodnej kozmetiky aj doplnky stravy. Ponuka ich výrobkov je naozaj široká od telovej, pleťovej kozmetiky po široký sortiment v rámci bylinných čajov, sirupov či rastlinných olejov.

Korene firmy Topvet siahajú do roku 1990, pričom pôvodne išlo o rodinnú firmu. Použité suroviny v ich výrobkoch spĺňajú parametre najvyššej kvality, niektoré suroviny sú označované ako BIO, výrobky Topvet neobsahujú ropné látky, konzervanty, syntetické farbivá, nie su testované na zvieratách. Všetky bližšie info nájdete na stránke Topvet.

Ja som sa so značkou Topvet zoznámila začiatkom tohto roka vďaka vizážistke, ktorá pri líčení použila na zhydratovanie mojich suchých pier ich melónový balzam na pery a ten ma zaujal natoľko, že sa táto značka dostala do môjho povedomia.


Nedávno na ich FB stránke zverejnili výzvu pre blogerov na testovanie ich výrobkov, tak som skúsila šťastie a prihlásila sa. A ono to vyšlo! Bola som vybraná na testovanie ich produktov, čo ma nesmierne potešilo a za túto možnosť som veľmi vďačná. Domov mi dorazil balíček ich produktov a ja som sa postupne vrhla na testovanie. 


Ako prvý som si na mušku zobrala práve Topvet Angel's Kiss balzam na pery a to konkrétne kombináciu jahoda a jojobový olej. V tomto chladnom období trpím na popraskané a suché pery, takže tento výrobok prišiel ako na zavolanie.
Jahodový balzam obsahuje vysoký podiel bambuckého masla a luxusných kozmetických olejov a voskov, ktoré sú nepostrádateľné v rámci starostlivosti o pery. Vďaka svojmu jedinečnému zloženiu je vhodný do mrazu i vlhka.


Topvet jahodový balzam na pery sa nachádza v kovovej nádobke s rozkošným dizajnom o objeme 30 ml, čo pri balzame na pery je veľmi štedré množstvo a určite vám nejaký čas vydrží. Ten retro obal i dizajn si ma úplne získali, veľmi sa mi to páči. Keďže viečko je šróbovacie, môžete si ho bez obáv hodiť do kabelky a podľa potreby po ňom siahnuť. Ako to už ale pri tomto type balenia býva zvykom, musíte si ho nanášať buď prstom alebo nejakým štetčekom, čo nie každý obľubuje. Ja tieto typy balzamov mám buď v práci v šuflíku alebo doma na nočnom stolíku, kde mám možnosť si ruky umyť a následne balzam aplikovať bez toho, aby som si doň zaniesla nečistoty či baktérie.

Po jeho otvorení ucítite príjemnú nevtieravú jahodovú vôňu, ktorá si vás ihneď získa. Je to prirodzená vôňa jahôd, žiadna umelina. Čo je ale zaujímavé, tak je bez chuti, čiže po nanesení na pery cítite jeho vôňu, ale keď si obliznete pery, takmer nič neucítite. Vďaka tomu nemáte tendenciu si pery stále olizovať, pretože jahody ja môžem :-)


Poďme ale k jeho konzistencii a účinkom na pery. Keď si ho otvoríte, vykukne na vás balzam žltkastej farby. Keď po jeho povrchu zľahka prejdete, nanesiete iba veľmi malé množstvo produktu, konzistenciou je dosť tuhý, čo ma prekvapilo. Skúšala som to s ním opakovane a stále sa mi zdal tuhý a musela som po ňom viackrát prejsť, aby som naniesla potrebné množstvo na pery. Ako sa hovorí, keď to nejde po dobrotky, treba použiť trošku sily a rozhodla som sa do neho rypnúť a dostať pod tú vrchnú vrstvu. A viete čo? Keď sa pod povrch dostanete, je to oveľa lepšie, tam už ten balzam nie je až tak tuhý a lepšie sa mi nanáša, takže netreba s ním hneď strácať trpezlivosť.


Na perách je balzam veľmi príjemný, krásne ich zhydratuje, sú hebké a vyživené. Keď si ho ráno nanesiem, zvládne prežiť pitie aj menšie jedlo a na perách mi vydrží tak dve hodinky, potom už mám potrebu ho opäť aplikovať. Keďže ho na perách nie je vidno, budú mať z neho radosť aj tí, ktorí neobľubujú zafarbené balzamy na pery a majú radi prirodzenosť.
 

Mňa tento balzam nakoniec pozitívne prekvapil a pokiaľ trpíte na suché pery, určite stojí za vyskúšanie. Jeho retro balenie je rozkošné, vôňa veľmi príjemná a pery sú vďaka nemu v oveľa lepšom stave. Tej tuhej konzistencie na začiatku sa netreba zľaknúť, treba sa dostať pod vrchnú vrstvu a je to lepšie, ale popravde, mohol by byť trošku menej tuhý, aby sa lepšie aplikoval. Jeho cena je na oficiálnom e-shope 78 Kč, približne 2,89 Eur, čo je pri objeme 30 ml balzamu na pery a slušnom zložení naozaj veľmi dobrá suma. Ak jahodové výrobky veľmi neobľubujete, v ponuke je tento balzam na pery aj v ďalších prevedeniach : kokos a mandľový olej, melón a marhuľový olej, višňa a arganový olej a špeciálne pre mužov s avokádovým olejom.

Topvet Angel's Kiss balzam na pery jahoda a jojobový olej zoženiete na oficiálnej stránke Topvetu, pričom z nej zasielajú aj na Slovensko, čomu sa veľmi teším. A pozor!!! Do dnešnej polnoci je doprava zdarma pri nákupe nad 300 Kč pre Česko aj Slovensko, takže ak ešte nemáte pokúpené všetky darčeky, možno objavíte práve na stránkach Topvetu niečo zaujímavé.

A ak máte vo svojom okolí jednu z týchto predajní, môžete vybrané produkty Topvet zakúpiť aj osobne na týchto miestach :

Anežka centrum, s.r.o.
Alžbetina 18, Košice

Katarina Papp - Vital shop
SNP 821/17, Okoč

Olga Bodnárová BIOINŠTITÚT s.r.o.
Hrnčiarská 20, Košice

Ing. Peter Franko
Široká 1882/78, Poprad

Profišport ( OC Plus )
Holubyho 28, Pezinok

Zelený obchodik
Tomasikova 16551/5, Bratislava

Čaje a ezoterika
SP Arkadia,Veterná 40/A, Trnava

Zelený obchodík
Záfortňa 555/25, Bánovce nad Bebravou 
 
Poznáte značku Topvet? Aký je váš obľúbený produkt tejto značky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára