štvrtok 30. júla 2015

Objednávky zo stránky Elnino.sk

Ahojte!

V posledných mesiacoch som robila dve menšie objednávky zo stránky elnino.sk a dneska vám chcem o tom niečo bližšie popísať. Stránka ponúka široký výber parfémov, telovej, vlasovej i dekoratívnej kozmetiky. Jednoducho neskutočné množstvo výrobkov pre nás - kozmetických maniakov a vždy, keď navštívim túto stránku, dlhší čas na nej pobudnem, kým si čo to popozerám.


Rimmel London Natural Bronzer Waterproof Bronzing Powder SPF15 - odtieň 022 
Rimmel London Lasting Finish 25h Nude Foundation - odtieň 010 Light Porcelain
Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation - odtieň 103 True Ivory

Prvú objednávku z tejto stránky som robila koncom apríla, nakoľko mi dochádzali make-upy a ja som potrebovala súrne doplniť svoje zásoby. Nakoniec v košíku skončili dva od Rimmel a k tomu som pridala ešte aj bronzér rovnakej značky. Ceny na tejto stránku sú viac ako prijateľné, jediný problém bol, že pri make-upe Lasting Finish mali na výber len dva odtiene a to najbledší a potom zase pre mňa tmavší, tak som si vybrala ten najbledší, ktorý mi teraz perfektne vyhovuje na miešanie s tmavými, ktoré mám doma. Keďže som objednávala piatok, tovar mi prišiel utorok a to kuriérom. Všetko bolo poctivo zabalené a  nepoškodené. O výrobkoch postupne nájdete recenzie na blogu.




Miss Sporty Lip Millionaire Intense Colour Lipstick - odtieň 201 a 100
Miss Sporty Instant Lip Colour&Shine Lipstick - otieň 030
Ferrari Black Line toaletná voda 75 ml
Guess Girl Summer toaletná voda 50 ml


Onedlho má sviatok mne veľmi blízky človek a keďže je milovníkom Ferrari, nedalo mi to a rozhodla som sa, že mu kúpim vôňu tejto značky. Pozerala som na viacerých stránkach, ale nakoniec som sa rozhodla objednávať z Elnino. Práve v deň, keď som objednávala mali akciu, že pri kúpe vône Guess je poštovné zdarma. A keďže má sestra onedlho meniny, prihodila som do košíka aj túto vôňu. Už dlhšie som na blogoch pokukovala po lesku na pery od Miss Sporty fialovej farby, tak ma napadlo, že by som sa po ňom mohla poobzerať. A keď som ho našla na Elnino a ešte k tomu za pár centov, bolo rozhodnuté! Tie musia byť moje. Ešte som do košíka prihodila rúž v ceruzke, nakoľko už jeden ale v inej farbe mám a som s ním spokojná a dokončila som objednávku. Do troch dní som mala balíček doma a z výrobkov mám veľkú radosť, či už za seba z výrobkov na pery, lebo ten fialový lesk je super, ale aj z darčekov, ktorými onedlho obdarujem mojich blízkych.

Čo teda môžem povedať na záver? Stránku Elnino rozhodne doporučujem. Široký výber produktov, skvelé ceny a servis, to sú všetko pozitíva, vďaka ktorým už teraz viem, že časom si určite ešte niečo z tejto stránky objednám.

A čo vy? Nakupujete na stránke Elnino? Aká je vaša najobľúbenejšia stránka na nákup kozmetiky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára