streda 11. júna 2014

Moja letná kozmetická výbava

Ahojte!

Pomaly tu máme leto, vonku je už teraz strašne teplo. Láka nás to von na kúpaliská chytať bronz a užiť si vody. Netreba však zabúdať, že všetko treba s mierou a musíme myslieť aj na ochranu našej pokožky. Dneska vám predstavím mojich tohtoročných pomocníkov na opaľovanie i po ňom.


Opaľovanie :

 - NIVEA SUN Mlieko na opaľovanie s karoténom, vitamínom E a s hydro-lipidovým komplexom. Požívame ho celá rodina už roky a sme s ním veľmi spokojný. Má žltú farbu, avšak po rozotretí krásne splynie s pokožkou. Má ochranný faktor 6 a pokožka je krásne opálená do hneda.

Nubian olej na opaľovanie OF 6 s betakaroténom som si kúpila po dlhšom čase. Má niekoľko výhod, aspoň pre mňa - ide o slovenský výrobok, má skvelú cenu, malé spratné balenie a super účinky. Myslím, že by nemal chýbať v žiadnej letnej výbave.


- Sundance olej na opaľovanie v spreji s ochranným faktorom 6. Kúpila som ho v DM a je super. Už som ho aj použila cez víkend a super sa nanáša na pokožku a tiež robí pekné hnedé opálenie.



- Bioderma Photoderm BRONZ olej SPF 30 sa mi podarilo vyhrať v súťaži a mala som z toho obrovskú radosť. Ide o novinku od Biodermy a je určený  pre aplikáciu na tvár, telo aj vlasy (pokožka hlavy). Nezanecháva mastné stopy a je bez obsahu alkoholu a parabénov. Zatiaľ si ho odkladám a dúfam, že sa mi podarí ísť tento rok k moru, tam bude môj jasný favorit. Doteraz som na dovolenke pri mori používala najmä Garnier s OF 20, tak uvidíme, aká bude Bioderma.

- Eucerin zmatňujúca emulzia na opaľovanie na tvár SPF 50+ som mala minulý rok na dovolenke v Taliansku a bol fajn. Len tým, že má vyšší faktor, som sa na tvári skoro neopálila. Ale radšej budem bledšia a chránená pred slniečkom ako vystavená jeho nebezpečným lúčom.

Po opaľovaní :

- Sundance fluid po opaľovaní mám tiež z minulého leta. Ide o jemnú trblietajúcu sa emulziu s chladivým efektom, ktorá sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva mastný film. Zlatisté trblietky nádherne zvýraznia opálenie a kokosová aróma je bonus.

- Ailé panthenol gel som kupovala v Kauflande a ešte som ho nepoužila. Myslím si, že má praktické balenie a takýto gél po opaľovaní sa vždy zíde. A cena je viac než priaznivá, okolo 1 Eura.

- Balea sprchový gél po opaľovaní už dávnejšie vo svojom videu chválila Petralovelyhair a keďže som ho minulý rok nestihla kúpiť, tak ho mám až teraz. Na dovolenke alebo po návrate z kúpaliska bude skvelým spoločníkom v sprche. Jeho cena je tiež veľmi priaznivá ako vždy pri Balea, okolo 1 Eura.

- Sundance krém po opaľovaní na tvár som si kúpila z dôvodu, že fluid po opaľovaní má trblietky a to by som si na tvár nedala. Krém je príjemný a keďže je len na tvár,  jeho balenie dlho vydrží. Cena je okolo 2 Eur.

A na záver môj absolútny favorit Sundance zkľudňujúci gél po opaľovaní s chladivými účinkami a aloe vera. Kedysi som mala tento istý výrobok ale v spreji a bol úúúúúúúžasný. Kupovala som ho opakovane a zažil so mnou nejednu dovolenku. Ale prestali ho vyrábať a od minulého roka sa dá kúpiť vo forme gélu v praktickom balení s pumpičkou. Nádherne vonia, skutočne má chladivý účinok a prináša spálenej pokožke úľavu. Najbližšie si určite zadovážim ešte jedno balenie.

Asi sa podľa obrázka čudujete, čo tam robí Aviril detský olej. Tento tip v rámci opaľovania mi dal známy a je na nezaplatenie. Pokiaľ chcete, aby vám vaše opálenie vydržalo a nezačali ste sa po návrate z dovolenky od mora šúpať, treba sa už počas dovolenky každý večer natrieť týmto detským olejom a pokračovať istý čas v tom aj doma. Je síce extrémne mastný, ale pokožka je neskutočne vyživená a hydratovaná. Navyše nie je drahý, takže určite to stojí za vyskúšanie. Ja som s ním veľmi spokojná a jeho výhodou je, že ho kúpite všade.

A čo vy? Aký sú vaši letní pomocníci?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára