utorok 18. marca 2014

ASTOR Seduction Codes no. 1

Ahojte!

Dneska mám pre vás recenziu na jednu úžasnú riasenku, ktorá ma veľmi milo prekvapila. Ide o novinku od značky Astor a to ASTOR Seduction Codes no. 1. Prednedávnom Astor na svojej FB stránke vyhlásil testovanie pre prvých 50 záujemcov a keďže som bola v správnom čase na správnom mieste, táto elegantná krásavica putovala ku mne. 

Čo uvádza výrobca?
- objemová a oddeľujúca riasenka Seduction Codes no. 1
- hodvábne zloženie a kolagénom a keratínom pre zvodný objem
- tvarujúci kartáčik pre perfektné oddelenie rias
- až 16H dlhotrvajúca intenzita farby
- nezlepuje riasy a nevytvára žmolky

 

Po otvorení obálky vykukla na mňa táto zlatá krásavica. Balenie mi príde veľmi elegantné, je zlatej farby ozdobené mriežkovaným vzorom. Veľmi roztomilá mi príde čierna mašlička na spodnej strane balenia. Balenie na prvý pohľad vyzerá veľké, ale je to preto, lebo Astor nešetril a nadelil nám rovno 10,5 ml balenie, ktoré mi určite nejaký čas vydrží. Po otvorení riasenky na vás vykukne celkom veľký kartáčik, ktorý má tvar presípacích hodín, teda v strede je zúžený. Riasy sa s ním maľujú veľmi ľahko, trošku na začiatku som mala problém zvyknúť si pri maľovaní dolných rias, ale je to len o zvyku. Čo sa týka konzistncie, je presne aká má byť. Nie je moc vodnatá a tým sa neotláča po nanesení na ako, čo neznášam a nie je ani veľmi suchá. Odličuje sa bez problémov.

A aká je?

Na prvej fotke môžete vidieť chúdence moje riasy ako vyzerajú, keď nie sú nalíčené. Sú nevýrazné a krátke. Na ďalších už vidíte ASTOR Seduction Codes no. 1 v akcii. Riasy sú predĺžené, zahustené, hneď ako keby ožili. A to mám nanesenú len jednu vrstvu. Riasy mi nezlepuje, nevytvárajú sa žmolky, ani mi počas dňa neopadáva pod oči. Vytvára už v jednej vrstve krásny prirodzený efekt at úžasné zvýraznenie. Skutočne vydrží celý deň nehnute na očiach, môžem sa na ňu spoľahnúť.

Pre mňa veľmi pozitívne prekvapenie od Astoru. V poslednom čase sa veľmi zlepšujú a majú čoraz lepšie produkty. Veľmi som si obľúbila aj Astor Soft Sensation Lipcolor Butter, o ktorom sa môžete dočítať tu

Keďže ide o novinku, neviem či už je v predaji, každopádne bude sa dať zakúpiť v čiernej farbe, objem je 10,5 ml a cena bby mala byť 7,49 Eur. Okrem tejto novinky bude uvedený na trh aj transparentný gél na obočie Seduction Codes

A čo vy? Máte nejakých obľúbencov od značky Astor?
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára