sobota 8. februára 2014

Novoročný výpredaj na www.fragrancedirect.co.uk

Ahojte!

Tento rok začal pre mňa veľmi akčne, ani neviem ako a už je február. Asi ste si všimli, že za január tu nebolo veľa príspevkov a chýbali aj nákupy v DM, ale nebojte sa, ja sa polepším. Dala som si záväzok, že pomíňam moje zásoby kozmetiky a postupne ju potom podľa potreby budem dopĺňať, ale priznám sa, tento záväzok som nesplnila. Áno, zase som to nezvládla a na vine je stránka www.fragrancedirect.co.uk. Začiatkom roka mi prišiel mail, že majú zľavy až do 80 % na niektoré výrobky. Keďže som tvor zvedavý, nedalo mi to a hneď som si klikla a prezrela, čo ponúkajú.A to bola chyba! Postupne som si len tak zo zvedavosti nahádzala pár produktov do košíka a povedala som si, že ak by sa z toho nič nevypredalo, tak si to objednám. Ale keď som išla objednáva, veľa vecí už bolo vypredaných, tak som si povedala, že sa mi to vzhľadom na poštovné neoplatí objednávať a nechala som to tak. Najväčším lákadlom pre mňa boli tiene Maybelline Color Tattoo, ktoré tam mali za 1,81 Eur a to si myslím, že je sakra super cena v porovnaní s cenami na Slovensku, ale tie žiaľ sa veľmi rýchlo rozpredali. A tak čas plynul, keď asi po 2 týždňoch som opäť zablúdila na túto stránku a čo nevidím? Maybelline Color Tattoo boli opäť naskladnené a to až v 5 odtieňoch a aj iné veci, čo predtým boli vypredané, boli dostupné. A to som rozhodne nemohla nechať len tak. Okrem toho som vybrala aj pár vecí pre moju maminu, nakoľko má onedlho narodeniny a pre nás ženy niet väčšej radosti, ako keď dostaneme niečo z kozmetiky, že?Tak som všetko nahádzala do košíka a rýchlo objednala. Ešte sa mi podarilo nájsť na internete kupón na zľavu 10 % z ceny nákupu, čo mi aspoň trošku znížilo poštovné. Tovar mi prišiel po 10 dňoch čakania. Našťastie všetko prišlo v poriadku, bála som sa, aby sa tiene náhodou cestou nerozbili.
A čo som si teda kúpila?


Dneska vám len uvediem, čo všetko mi prišlo a postupne vám budem pridávať recenzie na jednotlivé výrobky. Niektoré som už stihla párkrát vyskúšať, ale ešte ich musím podrobiť dlhšiemu testovaniu.
NYC City Mono Eyeshadow odtieň Gossip Girl (905) - 0,60 Eur
Manhattan Intense Effect Duo Eyeshadow (02 Prima Ballerina) - 0,90 Eur
Bourjois So Laque Nail Polish 10ml (Bleu Violet (31) - 1,02 Eur
Rimmel Lycra Pro Nail Polish 12ml (Golden Totem (380) - 1,20 Eur
L'Oreal Colour Infallible Eyeshadow 3.5g (Sweet Strawberry (017) - 1,90 Eur
Sally Hansen Maximum Growth Plus 13.3ml (Ruby Clarity (40) - 1,20 Eur
NYC City Mono Eyeshadow (Buzz List (919) - 0,60 Eur
NYC Metro Quartet Eyeshadow 3.4g (Hot Coture (792) - 1,20 Eur
Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24hr Eyeshadow (Eternal Gold (05) - 1,81 Eur
NYC Applelicious Glossy Lip Balm 3.5g (Applelicious Pink (355) - 0,60 Eur
Miss Sporty Lasting Colour Nail Polish 7ml ((10)- 0,60 Eur
Manhattan Soft Mat Lip Cream 6.5ml (56K) - 1,20 Eur
Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24hr Eyeshadow (Permanent Taupe (40) - 1,81 Eur
Revlon Flex Shampoo Normal Hair 400ml - 2,40 Eur
NYC City Mono Eyeshadow (Basic Instinct (903) - 0,60 Eur
Bourjois Effet 3D Lip Gloss 7.5ml ((53) Corail Artistic) - 1,60 Eur

Už teraz viem povedať, že ľutujem, že som si neobjednala ešte dva tiene Color Tattoo a to fialový a modrý a viac z balzámov od NYC, ale snažila som sa krotiť. Celá objednávka aj s poštovným ma vyšla 26 Eur, čo je vzhľadom k počtu produktov, nie to ešte k jednotlivým značkám, super nákup.

Tento príspevok vám píšem najmä z toho dôvodu, že niektoré z týchto produktov ešte stále zakúpite v týchto akciových cenách, pri niektorých boli už ceny navýšené, ale nie markantne. Myslím si, že je to dobrý tip na nákup.

Okrem toho som si tento týždeň kúpila nový odličovač očí, na ktorý sa už veľmi teším a po jeho dlhšom používaní sa môžete tešiť na recenziu.


A čo vy? Už ste si objednávali zo stránky fragrancedirect? Zaujalo vás niečo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára