piatok 21. februára 2014

Essence Choose me!

Ahojte!

Dneska si dáme kratší lakovací článok a bude o úžasnom laku od Essence Choose me!
Keď Essence vypredávala svoje laky v staršom obale, neváhala som a niekoľko som si ich zakúpila. Medzi nimi bol aj tento nádherný odtieň. Odtieň tohto laku je neskutočne krásny - je zelenkavo modrý s drobnými zlatými trblietkami. Nosím ho rada najmä teraz v zime a na jar. Je to osviežujúca a hravá farba v tieto sychravé dni. Na plné krytie je potrebné naniesť dve vrstvy laku, avšak ja na fotkách mám len jednu vrstvu.

Lak mi na nechtoch, aj pri záťaži pri víkendovom upratovaní, vydrží v pohode štyri dni  a to bez akéhokoľvek nadlaku, čisto len tento lak v dvoch vrstvách. Takže ja osobne s výdržou som veľmi spokojná. Úplne úžasný však na tomto laku je jeho štetček. Pri týchto starších Essence baleniach bol veľmi vydarený. Presne na môj tvar nechtov. Pár ťahov a nechty sú nalakované. 
Odlakovanie je úplne v pohode a to aj napriek tomu, že má v sebe trblietky. Netreba použiť žiadnu špeciálnu techniku na odlakovanie.

Ja som s týmto lakom veľmi spokojná a patrí jednoznačne medzi mojich favoritov. Nevýhoda je, že sa už nedá zakúpiť ale keď som bola naposledy v DM, videla som podobný odtieň v novšom balení. Cena týchto lakov sa pohybuje okolo 1,7 Eur a vzhľadom na širokú škálu odtieňov, si určite každý nájde ten svoj.

A čo vy? Ktorý je váš najobľúbenejší odtieň laku od Essence?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára