streda 4. septembra 2013

Cien

Ahojte!
Dneska vám chcem predstaviť môjho obľúbenca z oblasti starostlivosti o vlasy, a to konkrétne Cien Provitamin Shampoo. Keďže som ho dneska spotrebovala, myslím, že môžem uviesť jeho dllhodobé účinky a moje skúsenosti s ním.




Výrobca uvádza, že tento šampón s provitamínom je určený na ochranu a starostlivosť. Stará sa o namáhané s poškodené vlasy. Vlasy budú vyzerať hladšie a zdravšie. 
Objem je 300 ml a cena okolo 1 Eura. Dá sa kúpiť v Lidli a to vo viacerých druhoch.

A čo naň hovorím ja?

Tento šampón som si kúpila po tom, čo som naň čítala len samé dobré recenzie. Dokonca dopadol veľmi dobre aj v testovaní s inými značkami, a to aj drahšími.
Ja som s ním veľmi spokojná.Vlasy sú umyté od nečistôt, sú zdravé a ľahko sa rozčesávajú. Dá sa k nemu dokúpiť aj kondicionér, ale tie ja nepoužívam. Vlasy sú po uschnutí krásne nadýchané a nemastia sa. Pri používaní tohto šampónu mi stačilo umyť si vlasy raz za tri dni, čo je podľa mňa super. Musím povedať, že je lepší ako iné značky, ktoré som vyskúšala a boli oveľa drahšie.
Za cenu okolo 1 Eura skvelý výrobok, ku ktorému sa budem určite vracať a opakovane ho kupovať. A vzhľadom k jeho cene stojí určite za vyskúšasnie.
Za mňa 5/5.
A čo vy?Aké máte s ním skúsenosti?Už ste vyskúšali niektorý zo šampónov Cien?Aký by ste mi ešte odporučili?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára