streda 6. októbra 2021

Vydarený melónový peeling od Balea

 

Ak by ste sa ma začiatkom leta opýtali, na čo sa moje chuťové poháriky najviac tešia, boli by ste prekvapení! Počas horúcich letných dní nesiaham často po zmrzline, nanukoch či ľadových kávach, i keď aj tieto sladkosti si rada doprajem, ale mojím must have letným obľúbencom je jednoznačne melón. Len čo sa začne melónová sezóna, musím mať melón ihneď doma a užívam si ho naplno. Tak ako mi chutí, tak mi aj vonia v kozmetike, ale nie vždy sa výrobcom podarí zachytiť jeho vôňu bez výrazne chemického podtónu. A tak keď som v dmke objavila krásnu darčekovú sadu s melónovou vôňou, rozhodla som sa v rámci spolupráce s dmkou tento melónový kúsok otestovať.

 


 Táto darčeková sada od značky Balea má názov Be sweet a obsahuje peeling a rozkošnú hubku v tvare melóna. Podľa mňa sa to balenie a celkovo dizajn tohto výrobku veľmi vydarili a je to skvelý tip na darček pre sestru alebo kamarátku.



Peeling má stredne drsné peelingové zrniečka z jemných kryštálikov soli, ktoré čistia pokožku do hĺbky. Téglik je plastový a ukrýva v sebe 200 g samotného peelingu s krásnou autentickou vôňou klasického červeného melóna. Tá vôňa sa mi nesmierne páči, nie je veľmi vtieravá či chemická, podľa mňa je veľmi autentická a vyvážená.



Peeling sa odporúča naniesť na navlhčenú hubku, ktorá je súčasťou balenia, ale kľudne ho môžete naniesť aj na navhlčenú pokožku priamo. Krúživými pohybmi ho vmasírujte do pokožky a následne opláchnite. Zvyšky produktu umyte a keďže obsahuje čiastočne aj trocha oleja, dávajte si pozor, aby ste sa nešmykli. Ale v porovnaní s inými peelingami, nie je až tak mastný. Odporúča sa používať 1-2x týždenne, netreba to s peelingami veľmi preháňať.

Pokožka je po použití tohto peelingu krásne jemná, hladká, je zbavená odumretých buniek a hlavne krásne prevoňaná. Ide o peeling stredne drsný, svoju robotu si urobí, ale súčasne pokožku veľmi nepodráždi. 

Pre mňa melónová vôňa nie je vyslovene letná záležitosť, práve naopak, vďaka nej si počas sychravých chladných dní vďaka tomuto produktu pripomínam moje milované leto. A peeling sa mi hodí počas celého roka, nielen iba v zime, nakoľko pokožka potrebuje poriadnu starostlivosť celoročne.



Súčasťou balenia je aj rozkošná hubka v tvare melóna. Ako som spomínala, môžete ju používať s peelingom, ale aj nemusíte, je to na vás. Ja mám tieto hubky radšej na sprchové gély, keď si chcem dopriať poriadnu penu na pokožke. Pre dlhšiu životnosť tejto hubky sa odporúča po jej každom použití ju dôkladne vypláchnuť, vyžmýkať a nechať vyschnúť. 

Ak nemáte radi melónovú vôňu, túto sadu zoženiete aj v ananásovom prevedení. 

Máte radi peelingy? Zaujala vás táto darčeková sada? Vybrali by ste si melón alebo ananás?

 

 



1 komentár: