utorok 12. januára 2021

Vianočné prekvapenie od alverde


Na Vianociach mám rada viacero vecí a jednou z nich je aj široká ponuka rôznych vianočných kozmetických balíčkov. Mnoho z nich obsahuje produkty, ktoré viete zohnať aj bežne počas roka a potom sú tu privátne značky dmky ako alverde, Balea či ebelin a tie na Vianoce prichádzajú na trh s balíčkami, ktoré obsahujú produkty, ktoré sú určené iba pre vianočné obdobie a počas roka ich bežne nezoženiete. A presne v tom je ich čaro! 

Okrem krásnych obalov lákajú aj úžasnými vôňami, ktoré sú s Vianocami neodmysliteľne späté a tak vytvárajú mix dokonalej vianočnej pohody. Musím sa priznať, že som si tento rok robila zálusk na krásnu perníčkovú chalúpku od alverde, ale kým som sa rozhýbala ku kúpe, bola už totálne vypredaná a nedala sa zohnať. Nakoniec mi v spolupráci s dmkou zaslali úplne iný balíček od alverde, ktorý na prvý pohľad svojím balením nie je až tak rozkošný ako perníková chalúpka, ale vo svojom vnútri ukrýva doslova vianočný poklad 😉


 

Darčeková kazeta alverde s názvom Winterliche Auszeit, čo môžeme preložiť ako zimný čas, ukrýva v sebe tri produkty a to sprchový gél, telové mlieko a krém na ruky. Krabička je papierová, má vianočný dizajn a jej veľkou výhodou je, že je recyklovateľná, čo určite poteší všetkých milovníkov prírody. Samotné produkty majú krásne vianočne ladené balenia a ich obrovskou výhodou je, že všetky majú rovnakú vôňu, takže sa pri každodennej rutine krásne dopĺňajú. V prípade značky alverde ide o prírodnú certifikovanú kozmetiku, výrobky sú vegan a dermatologicky testované bez zložiek na báze minerálnych olejov a bez obsahu čisto syntetických aromatických, farbiacich a konzervačných látok. 

 

A pre koho je táto kazeta podľa mňa určená? Rozhodne pre milovníkov Vianoc, vianočných vôní, pre všetkých, ktorí radi svoju pokožku hýčkajú počas chladných zimných dní. Ja osobne som pri značke alverde zvyknutá na jej typickú vôňu, ktorá nemusí každému vyhovovať, no mne sa páči, ale ak patríte k jej odporcom, zbystrite pozornosť! V prípade týchto vianočných výrobkov totižto po typickej alverde vôni nie je ani pamiatky a z výrobkov ucítite príjemnú vianočnú vôňu, ktorá mi v prvom momente niečo pripomínala a nevedela som čo, až jedného dňa mi to došlo! Je to dokonalá, ničím nefalšovaná vôňa perníčkov, ktoré si viete kúpiť v obchode poliate čokoládou alebo cukrovou polevou, určite viete čo myslím. Keď tieto výrobky použijete večer, máte chuť otvoriť balenie perníčkov a zjesť ich na posedenie 😉


 

Svoju večernú rutinu začínam v sprche so sprchovým gélom. Ošetrujúci sprchový gél umýva pokožku  jemne bez toho, aby ju vysušoval. Zloženie s rastlinným glycerínom pokožku hydratuje a zanecháva ju príjemne hebkú.  


 

Sprchový gél má veľmi zvláštnu priehľadnú gélovú konzistenciu, ktorá je až v podobe želé, ľahko sa na vlhkú pokožku aplikuje, jemne na nej pení a jednoducho sa zmýva. Pokožka je po umytí krásne čistá, hladká, jemná a hlavne krásne prevoňaná a tá jedinečná vôňa sa na nej veľmi nevtieravo aj drží.



Ako druhé v poradí prichádza na scénu telové mlieko. Telové mlieko s ošetrujúcim komplexom s bambuckým maslom, slnečnicovým olejom a rastlinným glycerínom pokožku hydratuje a ošetruje ju. Rýchlo sa vstrebáva a zmierňuje pocit napnutej pokožky.  


 

Telové mlieko je bielej farby, stredne hutnej konzistencie, na pokožku sa ľahko aplikuje a stačí pár ťahov, ktorými sa do pokožky krásne votrie. Pokožka je po nakrémovaní nádherne prevoňaná, hydratovaná, vyživená a pritom sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva mastný film.  Musím sa priznať, že teraz som opäť mala obdobie, kedy sa mi vôbec nechcelo po sprchovaní krémovať a pritom si to moja pokožka priam žiadala. Až toto telové mlieko vďaka jeho vlastnostiam a vôni ma konečne do krémovania nakoplo a moja pokožka si túto starostlivosť náramne užíva.


 

Posledným kúskom v mojej večernej rutine je krém na ruky. Krém na ruky so slnečnicovým olejom a bambuckým maslom chráni namáhanú pokožku pred vysušením a to je presne, čo moje ruky potrebujú. 


 

Krémik je bielej farby a má príjemnú krémovú konzistenciu, rozhodne ľahšiu než telové mlieko. Na ruky sa ľahko aplikuje, príjemne sa roztiera a do pokožky rúk sa rýchlo vstrebáva. Po použití ihneď cítite, ako ruky krásne vyživuje a hydratuje a to bez zanechania lepivého či mastného pocitu a môžete sa ísť v kľude oddať svojim snom. 



Ak hľadáte ideálnu starostlivosť o svoju pokožku s nádhernou vianočnou vôňou, táto kazeta je pre vás ako stvorená. Ja som z nej maximálne nadšená a ak by sa dalo,  brala by som tieto produkty ihneď do stálej ponuky značky alverde, minimálne počas zimných dní. Ak na túto kazetu ešte natrafíte, rozhodne su ju kúpte! Na slovenskom eshope je už beznádejne vypredaná, takže musíte skúšať šťastie jedine v predajniach, ale čo ma prekvapilo, tak na českom eshope je ešte stále dostupná.

Aký kozmetický produkt sa vám spája s Vianocami? Zaujal vás tento kozmetický balíček?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára