utorok 13. októbra 2015

40 odtieňov leta od Yves Rocher - 2. časť

Ahojte!

Ešte začiatkom júla ste sa mohli na mojom blogu dočítať o horúcich novinkách od Yves Rocher a to lakoch na nechty. Článok nájdete tu. Prvých troch krásavcov som vám vtedy predstavila v plnej ich paráde a teraz po čase a dôkladnom testovaní, vám chcem predstaviť ďalšiu trojicu. Dva laky sú farebné a myslím, že ide o krásne, dá sa povedať jesenné farby a jeden je priehľadný a je veľkým pomocníkom pri lakovaní nechtov.

Ako minule, tak aj teraz pri testovaní som nepoužila žiaden nadlak ani podlak, iba testovaný lak, aby som zistila, aký naozaj je.


Žiarivý lak na nechty - odtieň 62 Bleu Volubilis
Tento odtieň modrej mám veľmi rada, či už ide o laky na nechty alebo aj kúsky oblečenia a podľa mňa sa dá skvele kombinovať s červenou. 




Ako som už v predošlom príspevku o týchto lakoch písala, lak sa nachádza vo flakóniku o objeme 5 ml. Tieto laky majú tmavomodrý uzáver, pričom na jeho vrchu je vyryté logo YR. Má úžasný štetček pre mňa - je hrubší a stačí na nalakovanie pár ťahov. Je trošičku redšej konzistencie, takže treba štetček poriadne otrieť.


Lak sám o sebe má naozaj krásnu sýtu farbu bez trblietok. Kryje už v jednej vrstve. Čo sa mi na ňom tiež páči je, že rýchlo schne, neotláča sa, nerobí čmuhy. Na nechtoch mi vydržal 5 dní. Jediné negatívum je, že pri odlakovaní farbí pokožku okolo nechtov a aj nechty ostávajú trošku zafarbené.


Žiarivý lak na nechty - odtieň 105 Pivoine nacré
Z rovnakej línie ako predchádzajúci lak je i tento fialový krásavec. Sú si v mnohom podobný, ale aj v niečom odlišný. Spoločné - balenie, super štetček, rýchlo schne, neotláča sa. 



Tento lak kryje už v 1vrstve, ale na dosiahnutie krásnej sýtej farby sú potrebné vsrtvy 2. Lak obsahuje drobné trblietky, ktoré hádžu strieborno-fialovo-modré odlesky. Rýchlo schne, neotláča sa, nerobí žiadne šmuhy. Ale už druhý deň začínajú biť špičky nechtov obité. Keďže obsahuje drobné trblietky, odlakovanie je väčší boj ako u jeho predchodcu, ale s trblietkami je to vždy komplikovanejšie. Aj v tomto prípade pri odlakovaní ostáva zafarbená pokožka v okolí nechtov.

Keby som to mala zhrnúť, čo sa týka farebných lakov na nechty z tejto novej kolekcie, tak sa mi zdajú naozaj vydarené. Štetček je pre mňa dokonalý, zaň Yves Rocher veľmi chválim. Výber farieb je naozaj široký, určite si každý dokáže vybrať. Mne z testovaných lakov najviac k srdcu prirástol zlatý, červený a modrý odtieň. 



Urýchľovač zasychania nalakovaných nechtov  
Na záver tu mám skvelého pomocníka pri lakovaní nechtov. Poznáte to, niektoré laky nie sú práve vydarené a schnú snáď večnosť. Okrem toho, hneď sa otlačia a celá snaha o pekne nalakované nechty je fuč. A práve na to slúži tento špeciálny urýchľovač! Mám doma jeden veľmi nevydarený lak od Gabrielly Salvete, o ktorom vám chcem určite napísať a ten je pre mňa hotovou nočnou morou. Má krásny jesenný odtieň, ale strašne dlho schne a všetko sa naň hneď otlačí. Preto som sa rozhodla, že naň použijem tento urýchľovač a ono to naozaj fungovalo. Lak skutočne rýchlejšie zaschol a žiadne otlačené nechty sa nekonali, takže ja som z tohoto výrobku nadšená. 
Dá sa použiť na všetky typy lakov, aj na laky s gélovým efektom. 

Okrem tohto urýchľovača je v ponuke aj : 
- krycí lak na nechty s dymovým efektom
- krycí lak na nechty pre vysoký lesk
- krycí lak na nechty s gélovým efektom
- spevňujúci a vyživujúci olej na nechty
- spevňujúca starostlivosť na nechty
- podkladová báza pre dokonalé nechty

Všetky bližšie info o výrobkoch a celú ich ponuku nájdete na stránke  http://yves-rocher.sk/
 
A čo vy? Máte vo svojej zbierke nejaký lak od Yves Rocher?  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára