streda 16. decembra 2020

Darčeky na poslednú chvíľu

 

darčekové kazety

O chvíľu tu máme Vianoce, všade vládne predvianočný stres a naháňanie sa za darčekami a pri súčasnej neistej a stále sa meniacej situácii je nakupovanie darčekov skôr za trest a nie radosť. Preto som sa rozhodla, že vám tu dám zopár tipov z Elnina na poslednú chvíľu, ktoré keď objednáte ešte dnes,stihnú vám do Vianoc prísť a vy si môžete nakúpiť pekne z pohodlia vášho domova. Bližšie info ohľadne termínov objednanie a doručenia nájdete priamo na stránkach Elnina, ale môžem vás už teraz ukľudniť, že stále to stíhate 😏


Začala by som darčekovými kazetami s vôňami. Keďže počas roka mám možnosť otestovať množstvo zaujímavej kozmetiky, pokiaľ ide o darčeky pre mňa k Vianociam alebo sviatkom, majú moji blízky v tejto oblasti stopku. Snažím sa spotrebovávať veci postupne, ale je jedna kategória, ktorá ma vždy osobne poteší a tou sú vône a osobitne darčekové kazety vôní. Aktuálne mám doma túto trojicu a dá sa povedať, že predstavujú cenovú reláciu od lacnejšieho k naozaj drahšiemu kúsku. Guess Seductive predstavuje pre mňa kompromis, ako mať doma značkovú vôňu za rozumný peniaz, ktorá je naozaj príjemná a rozhodne ňou nemáte čo pokaziť. Značka Hugo Boss je v našej rodine obľúbená u mužov a na Hugo Boss Red nedajú dopustiť, len horšie je, že sa už nedá poriadne zohnať. Ja osobne som od tejto značky nič nemala, no veľmi ma potešil tohtoročný vianočný darček od Elnina v podobe kazety HUGO BOSS Boss The Scent For Her, ktorá vonia veľmi príjemne. A do tretice je tu skvost v podobe kazety Guerlain Mon Guerlain a to vám poviem, to je pecka, to vonia už z tej kazety krásne prenikavo, ak toto kúpite svojej polovičke, vyhráte to u nej na plnej čiare. 

mex woman
Mex Woman

Disney Frozen

Ariana Grande Cloud

Jimmy Choo Jimmy Choo Man


Versace Bright Crystal

La Vie Est Belle

Ponuka balíčkov s vôňami je široká od dámskych, pánskych až po detské. Vybrať vôňu môže byť pre niekoho jednoduchá úloha, no pre iného veľká výzva. Ak ste si neni istý, ktorú vôňu vybrať, stačí použiť starý známy fígeľ a to kúpiť vôňu, ktorú obdarovaná osoba už používa, to je stávka na istotu. Alebo stačí iba načúvať. My ženy často vieme len tak medzi rečou pri reklame v telke spomenúť, že toto by sme mali rady doma a ak máte pri sebe polovičku, ktorá je vnímavá, o darček je s istotou postarané. Ak si ale aj tak na vône netrúfnete, sú tu ďalšie kategórie kozmetických produktov, ktorými viete potešiť.


Lancôme Hypnôse

Dermacol Satin



Urban Decay

Helena Rubinstein

Christian Dior


Benefit

Veľmi vďačnou kategóriou sú balíčky dekoratívnej kozmetiky. Opäť jednoduché pravidlo, stačí sa pozrieť do kozmetickej taštičky osoby, ktorú chcete obdarovať a staviť na istotu alebo ju môžete prekvapiť balíčkom high end kozmetiky a dopriať jej pocit výnimočnosti a luxusu.


Ziaja

Rituals

L´Occitane

Dove

Weleda

V zimnom období pokožka tela trpí vplyvom chladného a sychravého počasia, k tomu sa pridáva časté umývanie a dezinfikovanie rúk a ani sa nenazdáte a zistíte, že vaša pokožka je extrémne vysušená. Balíček s výrobkami určenými na strarostlivosť o pokožku tela je preto skvelým tipom na darček.


Xpel Coconut Water

Ziaja Jeju

Tigi

 

Vlasy ako koruna našej krásy si tiež zaslúžia pozornosť a za seba môžem odporučiť sadu Ziaja Jeju. Mala som zatiaľ iba šampón, ale ten bol tak skvelý, že i napriek značným zásobám výrobkov na vlasy si túto sadu rozhodne časom zaobstarám.


L'Oréal Paris

Payot

Clinique

Collistar

Elizabeth Arden

Na záver dnešných tipov na vianočné darčeky sú tu balíčky, ktoré sú určená na starostlivosť o pleť. O pleť by sme sa mali starať nielen my ženy ale aj muži, veď každý z nás chce vyzerať mlado, upravene a sviežo.


Dúfam, že som niektorým z vás dnešným článkom trošku pomohla pri výbere vianočných darčekov a pri ich kúpe nezabudnite na jednu zásadnú vec. Vianoce nie sú o darčekoch ale o ľuďoch, s ktorými ich trávite. Je to čas, ktorý si môžete ako rodina dopriať iba pre seba a v kruhu vašich najbližších po celom roku, obzvlášť po tomto veľmi nešťastnom a nevydarenom, sa zastaviť a nasávať pokoj, kľud a čaro Vianoc. Materiálne veci si môžete kúpiť kedykoľvek, ale čas strávený s rodinou si kúpiť nemôžete, preto si každý okamih s blízkymi užite.


Dajte mi vedieť, ktorý balíček sa vám najviac v článku páčil a potešil by vás pod stromčekom.



2 komentáre:

  1. Mě by potěšilo cokoliv od Clinique. Jinak mám už dárky koupené a pro každého mám taky nějakou tu kosmetiku.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kozmetika je veľmi vďačný darček a Clinique by aj mňa potešila :-)

      Odstrániť