piatok 27. decembra 2019

Ako som si po rokoch zamilovala Maybelline Color Tattoo


Určite si poťukáte po čele, kde som bola doteraz stratená, keď vám až teraz píšem o legendárnom kúsku od Maybelline s názvom Color Tattoo. Nebojte, nezaspala som dobu, len môj vzťah s týmto výrobkom bol tak trošku problematický. Keď boli Color Tattoo uvedené na náš trh a spustil sa ošiaľ okolo nich, nechávalo ma to chvíľu chladnou. No časom som po nich zatúžila aj ja a keď som robila objednávku kozmetiky z Anglicka, do košíka som prihodila dva odtiene, ktoré u nás v tej dobe neboli až tak známe a to zlatý Eternal Gold a nádherný matný v odtieni Pemanent Taupe. Veľmi som sa na ne tešila a o to väčšie bolo moje sklamanie. Neviem, či som mala smolu na nevydarené kúsky alebo v jednotlivých odtieňoch je až tak veľký rozdiel, no tieto dva boli takmer nepoužiteľné. Veľmi suché, drobivé, nedali sa poriadne rozotrieť v súvislej vrstve a pri ich aplikácii som si skoro zodrela viečko. A tak u mňa Color Tattoo upadlo do kategórie prepadák a po ďalších odtieňoch som netúžila. Tento rok však prišli na trh nové odtiene a ja som si povedala, že im dám ešte šancu a stavím na istotu. V rámci spolupráce s Elninom som  siahla po najznámejšom odtieni On And On Bronze a pustila som sa do testovania.

 Maybelline Color Tattoo - On And On Bronze

 



Asi vám tento produkt nemusím bližšie predstavovať, no v skratke ide o dlhotrvajúci očný tieň s krémovo-gélovou textúrou, ktorý je balený v malej sklenej nádobke s plastovým šróbovacím uzáverom. Jedinou nevýhodou tohto balenia je, že pokiaľ máte dlhé nechty, aplikácia produktu nie je veľmi komfortná.



Čo je však absolútne unikátne, je konzistencia a samotný odtieň a tie sa veru vydarili. Rozhodne On And On Bronze nesklamal a už chápem ten ošiaľ okolo neho. Má príjemnú gélovo-krémovú konzistenciu, prstom sa ľahko nanáša a následne aplikuje na samotné viečko. Odtieň je krásne neutrálny s jemnými decentnými odleskami, takže na každodenné nosenie ako stvorený. Páči sa mi aj jeho multifunkčnosť. Dá sa použiť v jednej vrstve ako podklad pod iné tiene, no ja ho radšej používam ako samostatný tieň v dni, kedy nemám čas na dlhé ranné líčenie a ponáhľam sa. I samotný vyzerá skvele a pre dosiahnutie väčšej intenzity sa dá pekne vrstviť. Najlepšie sa mi aplikuje prstom, snažím  sa ho čo najviac rozotrieť do stratena a výsledok je skvelý. Skúšala som použiť aj štetec, ako dá sa to aj ním, ale ten výsledný efekt nie je až taký dokonalý. 

 
Výsledný efekt na viečku sa mi veľmi páči, no ako je na tom s výdržou? Pre mňa ako majiteľku extra mastných viečok je najdôležitejšia práve výdrž, aby som sa na daný produkt počas dňa mohla spoľahnúť. Keďže sľubuje dlhotrvajúcu výdrž, zo začiatku som ho používala samostatne bez podkladovej bázy a po 5 hodinách som si všimla, že sa mi tento tieň zlial v záhybe oka. To ma teda sklamalo. Potom som však začala používať bázu pod očné tiene, ktorá mi naozaj pri všetkých tieňoch skvele funguje a zanecháva jemne lepivý povrch a až následne som nanášala Color Tattoo. Snažila som sa ho poriadne na viečku rozblendiť a ešte som ho nechala po aplikácii aj chvíľu zaschnúť. A viete čo? On naozaj drží ako pribitý, po 14 hodinách som sa pozrela do zrkadla a líčenie vyzeralo ako čerstvo nanesené. Navyše sa dvojfázovým odličovačom ľahko a rýchlo odličuje.

Aký je teda výsledok? Rozhodne sa  Maybelline Color Tattoo oplatí dať druhú šancu a pokiaľ siahnete po odtieni On And On Bronze a naučíte sa s ním pracovať, odvďačí sa vám krásnym dlhotrvajúcim líčením, ktoré máte za chvíľku hotové. U mňa ide o objav roka a na Elnine ho zoženiete za cenu okolo 3 Eur, takže nie je nad čím váhať. Rada by som ešte vyskúšala aj nejaký z novších odtieňov, či sú kvalitou na tom rovnako a ak hej, tak sa moja zbierka určite o pár kúskov rozšíri 😊

Ako ste na tom s  Maybelline Color Tattoo? Je to váš obľúbenec? Ktorý odtieň je váš favorit?

2 komentáre:

  1. Ja som zvykla používať tieto tiene ako podkladové namiesto bázy. Samotné mi prišli slabé a efekt sa mi príliš nepáčil.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samotné sú slabšie, ale keď ich navrstvím a poriadne zapracujem, tak na klasické jemné denné líčenie sú fajn :-) Aký je tvoj obľúbený odtieň?

      Odstrániť