utorok 26. novembra 2019

Opäť je tu Giving Friday s dmkou


Už tento piatok 29.11.2019 vypukne nákupné šialenstvo s názvom Black Friday, ktorý však dm drogeriemarkt Slovensko už druhý rok poňala tradične inak a spojila nakupovanie s krásnou myšlienkou.


Spojili na prvý pohľad dve nespojiteľné akcie a to nakupovanie a boj proti klimatickým zmenám. Vďaka iniciatíve dm {spoločne} venuje dmka 5 % z celého denného obratu z dňa 29. 11. na dobročinné projekty. Chcú tak pomôcť mestám a organizáciám, ktoré svojím úsilím prispievajú k záchrane našej planéty. V spolupráci s Centrom environmentálnej a etickej výchovy Živica vybrali 25 miest, obcí alebo mestských častí, ktorým pomôžu so vzdelávaním a financovaním adaptačných opatrení na zmenu klímy. Ide napríklad o vybudovanie dažďovej záhrady, vegetačných stien či výsadbu remízok. Podľa mňa krásna myšlienka a ja sa rozhodne nákupom zapojím do tejto akcie, lebo #givingisthenewblack


To ale nie je všetko! Keďže mesiac november je venovaný aj mužom, pri príležitosti GIVING FRIDAY je tu aj špeciálnu súťaž. Ak nakúpite v piatok 29.11. v predajni dm alebo online e-shope nad 25 €, prispejete nielen na dobrú vec, ale budete sa môcť zapojiť aj do súťaže o tento skvelý dm boxík, ktorý v sebe ukrýva výrobky špeciálne pre pánov. Počas tohto dňa bude v  e-shope dmky sprístupnený súťažný formulár, prostredníctvom ktorého sa budete môcť zapojiť do súťaže zaregistrovaním pokladničného dokladu alebo čísla objednávky z e-shopu s nákupom nad 25 €, ktorý ste uskutočnili práve počas 29.11. Ja osobne som mala minulý rok šťastie a práve v rámci akcie  #givingisthenewblack sa mi podarilo zakúpiť práve pánsky boxík a musím uznať, že bol extra nadupaný skvelými kúskami, ktoré potešili naše mužské polovičky v rodine. A ako vyzeral?


Podarilo sa mi nájsť foto toho minuloročného a ak sa mu tohtoročný aspoň trocha priblíži a zadarí sa mi ho vyhrať, mužské osadenstvo sa rozhodne poteší 😊

Takže nezabudnite, každý kto nakúpi v piatok 29.11. v predajni alebo v e-shope svojím nákupom prispeje na dobročinné projekty a ak nakúpite nad 25 Eur a zaregistrujete sa, máte možnosť vyhrať tohtoročný pánsky Giving Friday boxík.

Všetky info k tejto akcii nájdete na stránkach dmky.

Zapojíte sa do tejto akcie? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára