štvrtok 18. októbra 2018

Najlepšia paletka rozjasňovačov z drogérie?


Rozjasňovače v posledných rokoch zažívajú obrovský boom. Sú to produkty, ktoré odrážajú svetlo a  môžete ich nájsť v tekutej podobe, v podobe krému alebo prášku. Každá z nás chce pôsobiť sviežo, mlado a zdravo a práve vďaka rozjasňovaču môžeme takýto efekt docieliť. Rozjasňovač dokáže zvýrazniť rysy tváre, rozžiariť pokožku, zdokonaliť miesta, na ktoré ho nanesiete a pleť sa zmení z mdlej a unavenej na žiarivú. Jeho tajomstvo ale spočíva v tom, že musí pôsobiť prirodzene a jemne. 

Musím sa priznať, že ma trend rozjasňovania nechával chladnou a nepodľahla som mu. Ako majiteľka zmiešanej pleti sa skôr snažím o jej zmatnenie a bála som sa, aby som sa s použitím rozjasňovača zbytočne veľmi neleskla. Preto som ich v drogerke veľmi nevyhľadávala a v mojej kozmetickej zbierke sa nachádzali ako súčasť paletiek a používala som ich iba pod obočie či do vnútorného kútika oka. Až do tohto leta, kedy sa mi do rúk dostala L’Oréal Paris Wake Up & Glow La Vie En Glow paletka rozjasňovačov a všetko sa zmenilo 😊


Paletka L’Oréal Paris Wake Up & Glow La Vie En Glow obsahuje 4 vysoko rozjasňujúce púdre, ktoré sú obohatené o kokosový olej. Ja ju mám v odtieni 02 Cool Glow a obsahuje odtieňovo lícenku, rozjasňovač, bronzer a ešte jeden odtieň s odleskami do modrafialova, ktorý je fajn do vnútorného kútika oka. Paletka má celkom pevné plastové balenie s peknými rose gold odleskami a na jej zadnej strane nájdete tip, ako všetky odtiene použiť pri líčení, čo je podľa mňa skvelá pomôcka pre začiatočníkov. 




Rozjasňovače majú jemnú štruktúru, dobrú pigmentáciu, dajú sa vrstviť a dokážete s nimi dosiahnuť prirodzené až výraznejšie rozjasnenie. Pri aplikácii štetcom trošku prášia, ale nie je to nič dramatické.
Odtiene sú fajn pre bledule aj opálené typy. Na pleti nerobia fľaky, dobre držia a pleť vyzerá sviežo, mladistvo a rozžiarene. Najtmavší sa dá použiť aj ako bronzer, stredné svetlé ako rozjasňovače a ten najbledší je fajn do kútiku oka. 



Výhodou tejto paletky je jej multifunkčnosť, lebo okrem pleti sa dá použiť aj na líčenie očí, či už ako tiene alebo na prejasnenie vnútorného kútika a pod obočie a kľudne sa dá použiť aj na telo, na ramená alebo klúčnu kosť. Táto paletka dokonale rozjasňuje tvár, podčiarkne jej pôvab a dodá jej svieži a mladistvý vzhľad.  Za mňa vydarený kúsok, ktorý ma nakopol k tomu, aby som sa začala viac venovať rozjasňovaniu pleti a začalo ma to baviť natoľko, že siaham po nej každý deň a beriem ju so sebou vždy na cesty. Bez nej si už svoje líčenie neviem predstaviť a právom ju označujem za nejlepšiu paletku rozjasňovačov z drogérie a môj top letný objav! Jej cena je okolo 10 Eur, zoženiete ju v drogerkách či na online shopoch, napr. aj na Notine a získate 4 skvelé rozjasňovače.

Aký je váš najobľúbenejší rozjasňovač? Máte túto paletku? Ako ste s ňou spokojní?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára