pondelok 3. septembra 2018

Balea Colornique - prepadák alebo príjemné prekvapenie?

Leto je ideálnym obdobím na experimentovanie, či už ide o oblečenie, líčenie alebo vlasy. Už som bola blondínka či tmavovláska, ale vždy som sa vrátila späť k svojej prirodzenej orieškovej farbe. Pokiaľ nebudem mať vyslovene šediny, ktoré treba prekryť, farbeniu sa budem vyhýbať. Aj keď v súčasnosti sa dá farbenie zvládnuť aj prírodnou cestou, stále je to proces, ktorý treba opakovať, lebo povedzme si pravdu, nie je nič škaredšie ako odrastená farba na vlasoch. Bez mučenia sa ale priznám, že sa mi aktuálny farebný trend na vlasoch v podobe šedivej, mint, ružovej či fialovej veľmi páči, ale sama by som na to nenabrala odvahu a ani v práci by som si takýto úlet nemohla dovoliť. 


Nedávno značka Balea prišla na trh s farebnými kondicionérmi na vlasy a keď sa mi naskytla možnosť si jeden odtieň vybrať, ani chvíľu som neváhala. Ako prvé ma určite oslovil odtieň mint či ružový, ale na moje vlasy by to podľa mňa veľmi nechytilo, tak som sa rozhodla pre odtieň Rubin Red. Vždy ma to ťahalo k červenej či ryšavej a podľa mňa práve vďaka takémuto kondicionéru si to môžete vyskúšať a zistiť, či váš vysnívaný odtieň bude pre vás ten pravý. 

Balea Colornique farebný kondicionér na vlasy je podľa mňa skvelým tipom na výrobok, ak sa bojíte trvalých farieb na vlasy, no túžite po zmene. Vďaka obsahu hodvábneho proteínu kondicionér nepoškodzuje štruktúru vlasov a zanecháva ich zamatovo hebké. 


Kondicionér je balený v papierovej krabičke, ktorá ukrýva samotný výrobok v plastovom balení o objeme 200 ml. Súčasťou balenia nie sú rukavičky, tak tie si musíte zvlášť kúpiť. Kondicionér je už vo zvolenom odtieni namiešaný, takže jeho aplikácia je jednoduchá a rýchla. Nanáša sa rovnomerne na umyté a uterákom presušené vlasy. Ak máte prirodzené vlasy, doba pôsobenia je 5-15 minút, podľa intenzity farebného odtieňa. Ak máte vlasy farbené, doba pôsobenia je 3-10 minút. Po uplynutí danej doby vlasy oplachujte, kým nebude voda číra.

  
Kondicionér má hutnejšiu gélovitú konzistenciu, celkom príjemnú vôňu, len z toho plastového obalu sa veľmi zle vymačkáva, určite by bolo lepšie balenie s pumpičkou ale vo vytláčacej tube. Na vlasy sa v pohode nanáša a ľahko roztiera. 

Odtieň Rubin Red 0.44 nezodpovedá úplne obrázku na krabičke, už samotný kondicionér má skôr sfarbenie do červeno-oranžového odtieňa. Keďže som kondicionér nanášala na prirodzené vlasy, nechala som ho pôsobiť 20 minút a následne zmyla. Pri následnom umývaní sa vymylo na moje prekvapenie dosť veľa farby a to zmývanie chvíľku trvalo, kým voda ostala číra. Normálne som sa bála, či my to na vlasoch vôbec chytilo a celé sa nezmylo. Inak pri tom vymývaní si dávajte pozor, aby ste si to zmyly dôkladne, mne ostalo trocha farby na pokožke a zmylo sa mi to až pri následnom umývaní.

Bez mučenia sa priznávam, že som od tohto výrobku veľa nečakala a bola som veľmi skeptická. Čakala som skôr, že to na moje vlasy vôbec nechytí, nakoľko sa odporúča používať tento kondicionér  na blond alebo zosvetlené vlasy. Tmavšie vlasy sa odporúčajú pred nanesením zosvetliť. Ako to nakoniec u mňa dopadlo?


Moja prirodzená farba vlasov, jemne oriešková  nevýrazná šedá myška 😊


Vlasy po aplikácii farebného kondicionéru Balea Colornique

No čo poviete? Podľa mňa pecka, som čumela ako mi to fajn chytilo. Tá farba sa mi neskutočne páči, do budúcna by som ju kľudne brala v klasickom trvalom prevedení.



Je pravda, že na svetlých pramienkoch vytiahnutých od slnka mi farba chytila lepšie, ale chytilo to na celej hlave a vlasom dodalo pekný červeno-oranžový odtieň a lesk. Pri ďalšom umytí farba trošku vybledla, ale stále bola viditeľná po celej hlave a od 3 umytia už ostala výraznejšia iba na svetlých pramienkoch. 

Výrobca sľubuje výdrž až 5 umytí, čo v podstate aj platí, len je škoda, že po celý čas nie je farba výrazná po celej hlave, ale neskôr iba na tých svetlých pramienkoch. Ja som ale aj tak nadšená, lebo to bola na pár dní veľmi príjemná zmena a myslím si, že tento odtieň vlasov mi celkom lichotí. 


Ak teda túžite po zmene odtieňa vašich vlasov, chystáte sa na párty alebo festival a chcete prekvapiť, takýto farebný kondicionér na vlasy je skvelou voľbou. Keby som bola blondínka, siahnem určite po mint či ružovej, ale pri mojom odtieni vlasov bola červená tou správnou voľbou. Navyše pri mojej dĺžke vlasov som pri jednom použití minula iba polku balenia, takže na ešte jedno farbenie mi ostalo. Ak vás výrobok zaujal, zoženiete ho v predajniach dm drogérie alebo na online shope za 4,99 Eur. 

Zdroj

Aká bude vaša voľba? Hnedá, červená, blond či bláznivo modrá a ružová?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára