štvrtok 28. decembra 2017

Posledné tohtoročné novinky zo sveta dm drogeriemarkt Slovensko

Dúfam,že ste si vianočné sviatky užili v kruhu vašich najbližších, poriadne ste si oddýchli a toto medzisviatočné obdobie si ešte užívate. Ja som sa rozhodla ešte pred koncom tohto roka urobiť posledný článok s novinkami zo sveta dm drogeriemarkt Slovensko, lebo i tento mesiac som tam objavila množstvo zaujímavých kúskov, ktoré si nechcem nechať iba pre seba 😊


Na začiatok začnem s horúcou správou, ktorú som vám avizovala včera na mojom FB. Tak ako každý rok i tento má dm-ka po vianočných sviatkoch 50 % zľavu na vianočné balíčky, tak ak by ste si chceli doplniť svoje kozmetické zbierky, treba to čo najskôr využiť, lebo včera večer v tej našej už skoro nič nebolo.


Nivea s ich sprchovými penami trafila do čierneho, stali sa hneď hitom vo svete kozmetiky a veru právom. Ja sama vlastním ich obe letné limitky a keď som na zahraničných stránkach už pred časom objavila, že majú v ponuke aj kombináciu vanilky a karamelu, moje srdiečko zapišťalo a bola som zvedavá, či toto kombo dorazí aj k nám. A dočkali sme sa !!!! Aktuálne v dm-ke objavíte i toto sladé potešenie do sprchy a keďže mi Santa na dm Christmas Party nadelil aj balíček od Nivea s týmto výrobkom, časom sa môžete tešiť na recenziu.


Ešte trošku vianočný kúsok, v oddelení s výrobkami do vane som objavila tohto rozkošného snehuliačika od značky Balea 😊


V tipoch na vianočné darčeky som vám spomínala značku Cosmetic Kitchen s ich úžasnými kreatívnymi produktami a takto pekne pokope som ju objavila v dm-ke. Nie je úžasné sa vyhrať a vytvoriť si vlastnú kozmetiku?


Jednou z vecí, ktorá ma neskutočne potešila je, že konečne aj u nás je v ponuke táto umývacia emulzia od Balea. Ak si dobre pamätám, už pred časom som ju objavila na nemeckých blogoch a všetci ju ospevovali, aká je skvelá na odličovanie, takže časom si jednu určite ukoristím. A vedľa nej tróni rozkošné mydielko s limitky Fairy Dust s trblietkami.


Hlavným dôvodom, pre ktorý som išla do dm-ky okrem objavovania nových kúskov, sú tieto masky od Balea. Videli ste už niečo rozkošnejšie? Musela som obe mať a s maminou sme sa dohodli, že si medzi sviatkami urobíme relax day, čo obe potrebujeme už ako soľ a pekne sa zmaskujeme 😃



Nie som veľkým milovníkom ružových vôd, ale táto od Alverde ma zaujala. Mali sme ju aj na dm party a mnohí si ju chválili, sama som ju použila a prekvapilo ma, že mi celkom sadla, nie je až moc po ružiach parfemovaná a na pleti bola príjemná. Tiež ma neprestane prekvapovať to množstvo výrobkov na odličovanie, ktoré ma Alverde v ponuke. Počula som, že ich typický odličovač na oči nie je úplne top, takže doma mám aktuálne olej na odstránenie očného make-upu tak uvidím, ako budem s ním spokojná.


Značka Alverde si pred koncom roka švihla a vo svojej ponuke má celý novinkový rad výrobkov určených na pleť. Ide o rad naturschön, ktorý obsahuje výrobky pre čistenie pleti, starostlivosť o pleť či o očné okolie, pričom by mali byť založené na účinnosti olív.



Ooooo áno, tak Lama to nakoniec stihla do Vianoc 😊 U nás mali z tejto vianočnej limitky od Balea iba telové mlieko, ktoré aktuálne testujem, tak sa môžete tešiť časom na recenziu. A ak ste milovníkom krémov na ruky, ktorých v tomto období nie je nikdy dosť, tak Balea má v ponuke nové dva kúsky a teda ten čerešňový vyzerá super.



Nikdy som si poriadne neuvedomila, že i prírodná značka Alverde má vo svojej ponuke také množstvo výrobkov určených na vlasy vrátane gélu či spreju, takže ak máte radšej prírodné výrobky na svoje vlasy, viete po čom môžete siahnuť a vyskúšať. A veľmi ma zaujala novinka od Balea v podobe suchého balzamu na vlasy v spreji, celkovo mám pocit, že penové a suché výrobky v spreji majú teraz vo svet kozmetiky zelenú a sú čoraz viac obľúbené.



Dm-ka sa snaží držať krok s inými výrobcami kozmetiky a neustále rozširuje svoju ponuku o nové a zaujímavé kúsky. tentokrát prichádza na trh s ich novou vlastnou značkou réell'e, ktorá je určená na vlasy a v ponuke má tónovacie šampóny či farby na vlasy.


Nesmiem zabudnúť ani na našich pánov. Už nejaký čas je v ponuke značka Bulldog, v ponuke má množstvo zaujímavých kúskov a dva určené na starostlivosť o pleť už trónia v našej kúpeľni, tak som zvedavá, čo na ne povie naše mužské osadenstvo.


Lebky budú asi vždy v móde a vždy si nájdu svojich fanúšikov. Značka Police sa nimi inšpirovala pri tvorbe flakónikov ich pánskych vôní, takže ak máte doma milovníka lebiek, je to podľa mňa super tip na darček.




Dáme si aj trošku dekoratívky 😊 Essence má novú limitku Counting Stars a Alverde zase Retro Chic. Maybelline má akciu na ich nový matný make-up aj s púdrom. Neskúšali ste ho? Mňa dosť láka.



Obrovskú radosť mi spravila prítomnosť štetcov od Real Techniques v dm-ke. Ja som tie svoje objednávala už dávnejšie z Ameriky a ani po rokoch im nemám čo vytknúť. A fajn kúsky nájdete aj u ebelin.



Ako som vám už spomínala v článku s tipmi na darčeky, v dm-ke zoženiete i elektrické zubné kefky a objavila som tam aj epilátory, takže nemusíte obchádzať elektrá a všetko si pekne nakúpite na jednom mieste.

A môj nákup?



Nebol veľmi veľký, v tom predvianočnom zhone som brala iba potrebné veci a pár drobností, čo potešia. S WC blokom od Denkmit som spokojná, tak som zobrala jeho vianočné prevedenie. Enzymatický peeling od Balea je veľmi chválený, už dlhšie som si naň brúsila zúbky a keď bol aj na dm Christamas Party babami chválený a mne tiež na prvýkrát sadol, neváhala som a zobrala som si toto mini balenie.Vianočný WC papier musel byť, odličovacie tampóniky od Ebelinu patria k mojím top, nové masky od Balea som rozhodne musela zobrať na vyskúšanie a dmBio punč je skvelý, veľmi sme si ho doma obľúbili.

Záver roka bol v dm-ke nabitý novinkami tak ako po celý rok a už teraz sa veľmi teším, čo prinesie ten nový rok a aké krásne a zaujímavé kúsky si pre nás dm-ka a jej privátne či ostatné značky pre nás pripravia.

Zaujali vás tieto novinky? Čo vám z nich padlo do oka?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára