utorok 7. februára 2017

Outfitový špeciál - MODANOEMI a troška extravagancie

Určite poznáte ten okamih, keď na vás na Facebooku vybehne reklama na nejaký výrobok, či už ide o kozmetiku, obuv či oblečenie a vám to nedá a kliknete si naň. Čo si budeme hovoriť, človek je tvor zvedavý a pokiaľ sa nám niečo zapáči, zvedavosť je veľká. 
Na Facebooku je takýchto stránok pomerne veľa, ale nie vždy sa za nimi skrýva korektný predajca. Často sa môže totižto stať, že namiesto krásneho oblečenia podľa obrázku vám dorazí nepodarok hodný ebay či Aliexpress, česť výnimkám samozrejme. Preto som opatrná a zväčša sa len pokochám ale neobjednávam.

Zdroj

Počas decembra ale priateľ objavil stránku MODANOEMI.sk a veľmi sa mu zapáčila mikina J. STYLE. Keď som ju zbadala, pochopila som, čím ho zaujala. On je trošičku opak mňa a rád siaha po športových alebo trošku extravagantnejších kúskoch oblečenia a tá mikina bola presne jeho štýl. Navyše nikde v obchodoch som nič podobné nevidela a tak sme sa rozhodli to risknúť a objednali sme. A keďže sa zapáčila aj mne a mali ju aj v dámskom prevedení, rozhodla som sa do košíka prihodiť aj jeden kúsok pre mňa. Mne sa páči, samozrejme ak je to s mierou, keď má pár rovnaký aspoň jeden kúsok oblečenia, je to také milé.

Keďže jedna mikina vyšla na 39 Eur, čo už je suma, pri ktorej si kúpite aj značkovú, naozaj som tŕpla, kedy mikiny dorazia a najmä akej budú kvality. Objednávku som urobila vo štvrtok navečer a čakala som na dodanie. Aké však bolo moje prekvapenie, keď mi kuriér v sobotu o 12:00 volal, že má pre mňa balíček. Normálne som tomu nemohla uveriť, že dorazili tak v krátkom čase!

A aké nakoniec sú? No veď posúďte sami, dámsku som vám nafotila a môžete porovnať :-)





Tá mikina je presne taká, ako na obrázku a som veľmi prekvapená jej kvalitou. Nič nikde netrčí, po opratí si zachovala stále sýtu čiernu farbu a vyzerá skvelo. Určite sa nebude páčiť každému, ale takýto extravagantnejší kúsok je podľa mňa fajn mať vo svojej zbierke. Inak nezdá sa to, ale keď ju zložíte a chytíte do ruky, má svoju váhu, ale zas je dlhá, takže je to dané množstvom materiálu.
Ak by ste boli zvedaví na veľkosť, tak ja mám bežne číslovanie S či M a v prípade tejto mikiny som siahla po M a presne som sa veľkostne trafila.

Na stránkach MODANOEMI nájdete rôzne zaujímavé kúsky pre mužov i ženy a za seba môžem povedať, že som veľmi spokojná. Chcem ešte dodať, že toto nie je sponzorovaná recenzia, kúpila som si ju za vlastné peniaze a týmto článkom som vám chcela dať tip na obchod, kde zoženiete zaujímavejšie kúsky oblečenia.

Ak máte aj vy tip na nejaký podobný eshop so zaujímavými kúskami oblečenia, určite mi dajte vedieť do komentárov.

A čo vy? Tiež si zvyknete takto objednávať cez internet? Je pre vás Facebook takýmto lákadlom? Máte radi trošku extravagantnejšie kúsky?

2 komentáre:

  1. Dobrá reklama na vlastný eshop.Len je to trošku trápne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár :-) Žiaľ, nejde vôbec o môj eshop, ale iba o vlastnú skúsenosť s týmto eshopom, o ktorú som sa chcela podeliť s ostatnými. Skôr je trápne komentovať niečo pod anonymným nickom :-)

      Odstrániť