nedeľa 28. februára 2016

Mary Kay - TimeWise Matná podkladová báza



Ahojte!

V dnešnom článku pokračujeme na vlne Mary Kay:-) Minule som vám predstavila skvelý odličovač očí a dneska to bude TimeWise Matná podkladová báza. Nedajte sa však podľa názvu spliesť, nejde o bázu v pravom slova zmysle, ale o make up.

Tiež máte problém nájsť vhodný make up? Ja som v poslednom čase stále hľadala a skúšala rôzne make upy, ale ten pravý a dokonalý som ešte nenašla. Preto keď sa mi naskytla možnosť vyskúšať túto bázu, ktorá sa ešte označuje ako matná, vedela som, že toto je niečo pre mňa. A aká je? To sa dočítate na ďalších riadkoch :-)



Mary Kay TimeWise Matná podkladová báza

Táto báza je určená na zmiešanú až mastnú pleť, má flexibilnú kryciu schopnosť  a je vhodná aj na citlivú pleť.

Špeciálne mikrosféry po celý deň absorbujú oleje a kontrolujú rozžiarenie pleti. Rovnako obsahuje ultrajemný materiál, ktorý funguje ako špongia a absorbuje mastnotu, takže pokožka vyzerá matne bez pocitu silnej vrstvy make-upu. Produkt je obohatený o vitamín E a patentovanú zmes peptidov tvoriacich kolagén. Výsledkom je pleť, ktorá okamžite vyzerá pevnejšie, mladšie a zdravšie.

Sľubuje :
  • Ľahké zloženie, ktoré sa nanáša hladko a rovnomerne
  • Zanecháva pleť hydratovanú po celý deň
  • Klinicky testovaná na podráždenie pleti a kožné alergie
  • Dermatologicky testovaná. Nekomedogénna
  • Bez olejov a parfumácie

  • Kľúčové zložky :
  • Dimetikon poskytuje hodvábny pocit a pomáha chrániť pleť a vylepšovať jej vzhľad.
  • Vitamín E funguje ako antioxidant, pomáha neutralizovať poškodenie spôsobené životným prostredím, ktoré je pôvodcom predčasného starnutia. Je tiež známy pre svoje ukľudňujúce účinky na pleť.
  • Palmitoyl oligopeptid a palmitoyl tetrapeptid-7 tvorí patentovanú zmes peptidov tvoriacich kolagén, ktorá vytvára synergiu a pomáha obnovovať a udržovať mladistvý vzhľad vašej pleti.
  • Kremeň je veľmi porézny, ultrajemný minerál, ktorý funguje ako špongia a absorbuje mastnotu, takže vaša pleť vyzerá matnejšie bez pocitu silnej vrstvy make-upu.
  • Lauryl methakrylát/glykol dimethakrylát krospolymer sú špecializované mikrosféry, ktoré maximalizujú schopnosť prípravku kontrolovať množstvo mastnoty.


  • Báza sa nachádza rovnako ako odličovač v  jemne ružovej krabičke s čiernym popisom, z ktorej sa dozviete jej zloženie, dátum spotreby a základné informácie sa nachádzajú v jej vnútri v priloženom letáčiku.
    Samotná báza má plastovú tubu ladenú farebne rovnako ako jej obal, je bez pumpičky, takže si vytláčate potrebné množstvo samy. Niekomu prijde to balenie veľmi jednoduché a minimalistické, ale mne sa páči. Takéto balenie je vhodné aj na cestovanie, keďže sklo vždy pridá na váhe a nemusím sa báť, že keď mi spadne (čo sa pri mojej šikovnosto stáva často), že by sa rozbilo.




    Je pravda, že trošku som mala obavy, aký odtieň pre mňa bude vhodný a v tomto mi veľmi pomohlo zastúpenie Mary Kay a nakoniec sme spoločnými silami vybrali najbledší odtieň a to Ivory 4. Ja som teraz biela ako Snehulienka a uznajte, nájsť takto bledý make up v drogerke a ešte k tomu, aby vyhovoval mojej extra mastnej pleti, tak to už je výzva!
     
    Báza má stredne tekutú konzistenciu, podľa mňa jemnú príjemnú parfemáciu a krásne sa na pleti roztiera. Krytie má podľa mňa slušné stredné, na väčšie nedokonalosti treba ešte použiť korektor. Krásne sa pleti prispôsobí, zjednotí ju, nepôsobí na nej ako maska ale pritom naozaj slušne kryje, nezvýrazňuje suché miesta, nezalieza do pórov, nevysušuje a konečne produkt, ktorý aj ZMATŇUJE a to nielen na 3-4 hodiny, ale dá sa povedať na celý deň. Po jej nanesení je pleť príjemná na dotyk, jemná, hladká, ale súčasne zmatnená. Okrem toho, je aj odolná voči zotretiu a to môžem potvrdiť, lebo teraz neustále smrkám ako o život a pri inom make upe, ktorý mám doma, sa mi to zotrie pod nosom hneď, ale s týmto nie.
     
    Ja som použila bázu aj bez toho, aby som pleť zapudrovala a to už teda bola výzva, keďže mne sa pleť aj so zapudrovaním zvykne bežne lesknúť už po 3-4 hodinách. S touto bázou som si všimla prvé náznaky lesku na mojej nešťastnej T-zóne až po 7 hodinách. Akože WAU !!!!


    Čo viac k tomu dodať? Za mňa určite veľké nadšenie, lebo nájsť make up, ktorý mi v zime na moju bledú pleť odtieňovo sadne, krásne sa roztiera, má slušné krytie a dokonale zmatňuje, to je ako splnený sen. Som ešte zvedavá, ako sa bude chovať na pleti v lete počas horúčav.

    bez bázy
     
    s bázou

    bez bázy
    V skutočnosti nie som tak biela, presvetlil to môj blesk :-(

     
    komplet líčenie
    
     
    Mary Kay TimeWise Matná podkladová báza je dostupná v 10 odtieňoch, takže určite si každý nájde ten svoj. Pokiaľ nemáte mastnú pleť, v ponuke je aj Mary Kay  TimeWise Rozjasňujúca podkladová báza, ktorá by mala byť určená pre normálnu až suchú pleť a tiež je dostupná v 10 odtieňoch. Jej cena je 17 Eur a všetky info sa dozviete tu.
     
    Ďakujem  spoločnosti Mary Kay za zaslanie výrobkov na zrecenzovanie :-)
     
    A čo vy? Aký je váš top make up?
    

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára