streda 15. októbra 2014

Ako začať deň s úsmevom na perách

Ahojte!

Dúfam, že ste si posledný víkend poriadne užili. Bolo naozaj krásne teplo a slnečno a je úžasné chodiť v krátkom rukáve, keď z kalendára na nás hľadí mesiac október. Babie leto je už ale asi za nami a nám ostáva už len pripraviť sa na chladné a sychravé jesenné počasie. Dni sa pomaly krátia a noci predlžujú a začíname sa čím viac zahaľovať do teplejšieho oblečenia.
Neviem ako vy, ale ja keď ráno vstanem (05:40), odostriem žalúzie a vidím tú tmu, ani sa mi z postele nechce vstať. Ale povinnosti volajú a treba sa prekonať. A v rámci rannej rutiny som objavila spoločníka, ktorý mi vždy vyčarí úsmev na perách a hneď mi zlepší náladu a ním je novinka od Balea deo sprej s vôňou maliny


Musím sa priznať, že deo sprej som už dlhšie nemala a preto som sa na testovanie veľmi tešila. U mňa je najdôležitejšie, aby výrobok pekne voňal, ochránil pred telesným zápachom a hlavne, aby nerobil škvrny na oblečení, najmä na bielom! Obstála Balea pri týchto požiadavkách?

 
U mňa teda obstála! Vôňa je naozaj veľmi príjemná, ako košík plný malín. Keď zavriem oči, ocitám sa v lete, slniečko svieti a ja si pochutnávam na malinách. Nie je to žiadna chemická vôňa malín, práve naopak. Vôňa je krátko po aplikácii trošičku silnejšia, ale zakrátko sa vyparí a ostane v primeranej miere. Keďže ide o deo sprej, jeho úlohou nie je chrániť nás pred potením, na to slúžia antiperspiranty. Úlohou deo spreja je chrániť nás pred telesným pachom a v spojení s krásnou malinovou sviežou vôňou je tým pravým osviežením do pochmúrnych dní. Má poskytovať ochranu 24 hodín, ale to neviem posúdiť. Za mňa po celom dni môžem potvrdiť, že sa cítim sviežo. A samozrejme, nie je problém počas dňa výrobok v prípade potreby opätovne aplikovať.
Čo sa týka škvŕn na oblečení, tak tu som bola naozaj milo prekvapená. Žiadne sa nevysktli a to ani na bielom oblečení, takže maximálna spokojnosť.

Zloženie
Okrem malinovej vône sa dá zohnať tento deo sprej aj s vôňou kiwi, čo tiež môže byť zaujímavé osvieženie:-)
Obsahuje 150 ml a kúpite ho za 1,39 Eur v DM drogérii. Na nemckej stránke DM som našla, že oba deo spreje by mali byť limitka tak ak vás oslovili, treba si zakúpiť čo najskôr. Okrem toho ak vás tieto vône očarili, dajú sa k nim zakúpiť aj sprchové gély, ktoré obsahujú jemné trblietky :-)

Ďakujem DM za možnosť vyskúšať opäť skvelý výrobok, ktorý môžem len odporučiť a rovno aj zaradiť medzi top produkty do 2 Eur :-)

A čo vy? Oslovil vás tento deo sprej? Máte nejaký obľúbený od Balea?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára